Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2013 10:15 - Малко размисли за рака
Автор: hinki Категория: Изкуство   
Прочетен: 3963 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 22.03.2013 10:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Прочетох една статия за рака в блога на ferdi: Ракови клетки - факти, които трябва да знаете. Това ме накара да споделя и моите виждания.

Доколкото съм запознат, ученият Ото Вартбург през 30-те години на миналия век, получава Нобелова награда за откритието си, че раковите клетки със сигурност имат силно намален кислороден обмен т.е. нямат достатъчно кислород. В такъв случай, много важен въпрос е - как да използваме тялото си по такъв начин, че да снабдяваме с кислород всичките му тъкани?

Има и още нещо. В застоялото тяло лимфната система не изпълнява добре функцията си. Дори и при много повишено количество на левкоцитите в кръвта, те не успяват да достигнат до огнището на инфекцията или до раковите (туморни) тъкани. И пак въпрос - как да използваме тялото си по такъв начин, че да позволим на лимфата да циркулира постоянно и свободно във всички тъкани на тялото?

Това е базата на здравословния начин на живот. Иначе всеки ден се появяват "нови открития", каква била причината за рака, какво да ядем и какво да не ядем. Такъв подход е сериозно отбягване на същността и причината на проблемите.

Що се отнася до храненето, има няколко прости правила:
- Намалете захарта.
- Не яжте и не пийте нищо, което съдържа глюкозо-фруктозен сироп.
- Спрете газираните напитки.
- Намалете или спрете напълно алкохола.

И още:
Какво е здравето?
Как да живеем добре със себе си?
Спиш ли добре?

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Ох, ох, ох!
23.03.2013 09:12
Добре че пуснах и клипа, та да ми влее енергия в тялото. Иначе как щях да изкарам деня с мисъл за прочетеното, притиснал гърди до ръба на бюрото и вторачен в Блог.бг?
Не виня Вас, Нinki, че рано-рано се натресох на страшната тема. Тъкмо обратно. Благодаря, че поднасяте много елегантно проблемите, от които никой не може да избяга на сто процента.
С поздрави!
Но ми е любопитно има ли зависимост между онкологичните заболявания, стреса и наследствеността...
цитирай
2. hinki - pvdaskalov
23.03.2013 10:24
Не знам, дали има такава зависимост, а и не ме интересува. Потърсете статистики.
Всеки е това, което е. Може и двамата му родители да се болни или да не са болни от нещо, но той да го има. Какво прави тогава? Успокоително ли е това, че имаш някакво заболяване по наследствена линия?
Според мен, генеалогичните обяснения нямат пряко значение за лечението, освен психологическо. Важният въпрос е КАКВА Е ПРИЧИНАТА ТОЧНО ТОЗИ ЧОВЕК ДА ИМА ТОЧНО ТОВА ЗАБОЛЯВАНЕ И КАК ДА СЕ ПОМОГНЕ ТОЧНО В НЕГОВИЯ СЛУЧАЙ?
Аз не съм лекар. Аз преподавам бойни изкуства и двигателни упражнения. Според моята теория всеки сам трябва да дърпа колата си.



цитирай
3. pvdaskalov - Съвършено прав сте!
23.03.2013 11:11
"Според моята теория всеки сам трябва да дърпа колата си."
Съвършено прав сте, стига да има воля...
Благодаря.
цитирай
4. hinki - Воля за живот!
23.03.2013 11:26
Волята не е достатъчна.
Този, който се бори свръх-усилено, без да знае, как трябва да го прави, е обречен на бърз неуспех. Така е във всяка война. А войната със себе си е страшна ...
Всичко, което е казано в този пост, не е случайно.

цитирай
5. hloris - 3.pvdaskalov
23.03.2013 11:40
Само да допълня,че първо да седне и да определи в каква посока иска да я бута,
че то има много пътища...равни,нанадолнища,водещи към пропаст,катерене на планини...
Що се отнася до останалото,то тук имате право...воля,граничеща с инат,подплатена с постоянство....и газ до дупка:)))

Благодаря на автора за полезните линкове,има над какво да помисли човек,след
като ги прочете.
цитирай
6. anibel - ,,Всичко, което е казано в този пост, не е случайно. ,,
23.03.2013 20:02
- казваш... Похвално е, че си вярваш!Казват също, че трябвало да си вярваме много, ако искаме нещо... Бля-бля! Всичко е такова в живота... И какво, Хинки, ако изпълняваме твоите съвети, няма да ни пипне рака ли?!
Всичко е карма. Така е трябвало да се случи. И със сигурност има причина да е точно на някой, а не на друг... И ничии съвети за здравословен начин на живот няма да помогнат рака да си отиде или пък да не дойде,.. Каквото е писано това е!Е, естествено няма да стоиш безучастен, ще ходиш при лекари, терапии и др. бля бля и просто се молиш да ти е писано да оздравееш...
Както се молих аз...
Всъщност... аз се молих за друго, но Господ не ме послуша...
Хайде, Хинки със здраве! Усмихна ме с твоите съвети... все едно четях приказка на малката...
цитирай
7. hinki - anibel
23.03.2013 22:58
Всъщност никъде не пиша за вяра. Убежденията на хората не са свързани пряко с оздравяването на тялото. Техническите познания са много по-ценни.

Съветите ми в края на поста, са свързани с храненето, съня и движението, които пък са много важни за превенцията на рака. Но ... най-съществено си остава, как да обогатяваме тъканите си с кислород и как да активираме имунната система. Чисто теоретично, това ще доведе до невъзможност на тялото да се разболее от ракови, туморни или авто-имунни заболявания.

Когато ходиш при някакви хора да ти правят нещо или да ти дават лекарства, ти разчиташ на вярата, че те знаят, какво правят. Всъщност всеки човек чрез начина си на живот, предизвиква болестните си състояния. Защо??? Защото не знае нищо или много малко за кармата, за причинно-следствените връзки довели до болестта или проблемите. Молбите и молитвите не помагат, помага промяна на причините и следствията от тях. Някога Хипократ е казал: "Не е доктор този, който лекува симптомите, а не причините."

Моят блог е нещо като приказка. Често чета или обяснявам постовете си на дъщерите си. Те са на 6 и 8. Ако не разбират, значи не съм се справил. Целта на всяка приказка е да даде поучителен пример и "правилна" посока на мисленето, за да може изпадналия в подобна ситуация да знае, какво да прави.

Убеден съм, че приказките ми са хубави приказки. Оптимистични. Те учат, че каквото и да се случва, има възможност да направиш нещо, за да подобриш положението си. Най-често се усмихвам, когато ги пускам. Малката ми вечерна радост.
:)))

И, Анибел, пусни клипа на дъщеря ти и й преведи, за какво се пее. Спомняме ли си това, което сме искали като деца?
цитирай
8. anibel - Хинки...
24.03.2013 17:24
знаех, че няма да ти хареса моя коментар...
Нямах за цел да се заяждам... Исках просто да ти кажа, че
ако си се докоснал по-близо до тази болест, като мен...
никак няма да ти е до подобни съвети за обогатяване на тялото с кислород,
за съня, храненето и движението...
Минах през две операции, имах метастази, бях и на терапия с радиоактивен йод 131... дано никога не разбереш какво е...
Само този, който е бил болен от това или негов близък ще разбере какво е да си раковоболен... И само тези хора наистина могат да дадат инфо от извора....
и да се молят, да, да се молят... не, защото молитвите ще им помогнат със сигурност, а защото поддържат надеждата им жива, че там горе им е писано да поживеят още... на този свят, свят отровен от напрежение, стрес и нерви, от които всъщност идва рака...
Извини ме, ако можеш... Не съм искала да те засягам... повярвай ми.
цитирай
9. hinki - ***
24.03.2013 20:08
Анибел, не бива да мислиш, че се сърдя. Иска ми се да бъда разбран правилно. Казано е, че ситият на гладния не вярва. Но най-често и гладният не вярва на сития.

Най-добрия начин да поддържаш надеждата жива, е като всекидневно извършваш позитивна промяна. Дори и съвсем мъничка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hinki
Категория: Изкуство
Прочетен: 1559626
Постинги: 308
Коментари: 1270
Гласове: 7326
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031